פרידמן: "המועצה מנסה לתפור לי תיק"

חיים הכט ורווה עשור | מדברים ברדיו | 23.03.23


המשטרה סגרה את התלונה כנגד המועמד לראשות המועצה שניר פרידמן. כפי שפרסמנו מוקדם יותר השבוע, במשטרה הוגשה תלונה כנגד המועמד לראשות המועצה ע"י אחת העובדות בחברה הכלכלית בגלבוע, מקום אותו שניר פרידמן ניהל עד לפני כמה חודשים.

פרידמן, הגיע ביום שישי האחרון למשרדי החברה הכלכלית הממוקמים בתענ"ך, ביום שאין פעילות במשרדים. הוא עורר את חשדה של העובדת שכאמור הגישה כנגדו תלונה עליה דיווחנו.

גורמים בתחנת בית שאן מסרו לקול רגע כי לא הייתה עבירה פלילית שמצריכה פתיחה בבדיקה או חקירה. משניר פרידמן נמסר כי: " לא היה לי ספק שבמשטרה לא ייקחו ברצינות את התלונה שכל מטרתה הייתה ניסיון לאיים עליי ולהפחיד אותי כי רואים את ההתחזקות שלי בשטח ובסקרים. בדיוק את הסגנון הזה, ששולט בגלבוע כבר 26 שנה, אני אשנה כשאבחר לראשות. אני לא כועס על אותה עובדת  שהתלוננה. אני יודע שהופעלו עליה לחצים ואיומים והיא חששה לפרנסתה. אני מוחל לה ומאחל לה חודש טוב".

בתוכנית "מדברים ברדיו" סיפר פרידמן לחיים הכט: "המשרדים פתוחים כדרך קבע בדוח הנוכחות יראו שהיא עובדת שם כל יום שישי. זה מקום ציבורי והגעתי לקבל טופס סיום העסקה, זה מה ששאלתי וביקשתי וזה היה תמים לגמרי. לא אמרו לי מתי הטופס יהיה מוכן אז הגעתי למקום, זה לא משהו שלא נורמלי. הלכתי לראות אם יש אור במשרדים וכשראיתי שאין אור הלכתי משם, אז התקשר אליי ממלא המקום שלי ושאל אם הייתי בחברה ואמרתי לו שכן. התקשרתי לעובדת וחזרתי למקום היא חיכתה לי בחוץ דיברנו והיא אמרה לי שהיא נבהלה או מבוהלת או נבוכה. שאלתי לגבי הטפסים ואמרה לי שהם יהיו מוכנים ביום ראשון ועזבתי את המקום. אני יודע שיש מצלמות הן הותקנו בתקופתי ואין לי שום בעיה שיחשפו את הסרטונים בציבור".

האם אתה מרגיש שתופרים לך תיק?

אין פה שאלה בכלל, זה שקוף כשמש, מי? בוודאי שמועצה, מי שיש לו גישה למצלמות. לא ייתכן שאמרו לה שתגיש תלונה, מישהו שידל אותה, היא הייתה חברה שלי ואני לא מאשים אותה היא מפחדת לפרנסתה ויודעת שמהלכים איימים על העובדים לא להיפגש איתי. אין לי נגדה דבר וחצי דבר. זה נושא מסוכן מאוד של ניסיון תפירת תיק. מחול שדים של ממש ועל מה? ניסו להכתים את שמי והלכו למשטרה שעד היום לא דיברה איתי. אני מפנה אצבע משימה למי ששלח את העובדת להגיש תלונה וזה ברור לכולם – שלחו אותה מהמועצה".

להאזנה