פרסום ראשון: ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, הביע תמיכה בבן קסוס

רותם אטיאס | 11.09.23

פחות מחודשיים לפני הבחירות במגדל העמק הודיע ראש העיר אלי ברדה על תמיכתו במועמדת אלגריה בן קסוס, המועמד חן שאול הסיר את מועמדותו ובעיר יתנהל קרב ראש בראש בין שני מועמדים.

אחרי לא מעט ספקולציות, כולל כאלה שעסקו באפשרות לחזרתו בו מהודעת הפרישה פיזר אתמול ראש העיר אלי ברדה את הערפל והודיע רשמית על תמיכה באלגריה בן קסוס. ברדה, ניצל את כנס השקת הקמפיין של בן קסוס להגיע עם זר פרחים ובמהלך נאום שנשא הודיע על תמיכתו בבן קסוס. גורמים שנכחו באירוע סיפרו שבן קסוס הופתעה מהמהלך שלא תוכנן מראש.

באירוע השקת הקמפיין נכחו כ-250 מוזמנים כשנזכיר שבן קסוס הכריזה רשמית על כוונתה להתמודד בבחירות בסוף חודש יוני לאחר שראש העיר אלי ברדה הודיע רשמית על פרישתו מהחיים הפוליטיים.

במקביל הסיר אתמול המועמד חן שאול את מועמדותו מהריצה לראשות העיר. בפוסט שפרסם כתב: "יש רגעים שבהם צריך לדעת לעצור. התחלתי את המרוץ לראשות העיר עם אמונה אמיתית שאפשר לייצר פה שינוי ולהביא פוליטיקה אחרת. הדילים הפוליטיים נרקמים והבטחות מתפזרות באוויר. לצערי, עם כל התקווה שלי לשינוי נחשפתי לצדדים הלא מוסריים של המערכת הפוליטית, דבר אשר נוגד את האמונה שלי והעקרונות שלי".

נציין שכעת לאחר פרישתו של חן נותרו במרוץ שני מועמדים בלבד: יקי בן חיים ואלגריה בן קסוס.