ראש ארגון הפשע סמיר בכרי נעצר, שני חשודים שאיימו על ראש עיריית נצרת נעצרו

רותם אטיאס | 30.08.23

בתום מרדף של מספר חודשים נעצר אתמול ראש ארגון הפשע סמיר בכרי וסגנו תושבי נצרת.

ארבעה חודשים הייתה המשטרה במצוד אחרי היעד סמיר בכרי ואתמול היא הצליחה לשים עליו את ידיה. זה קרה בתום פשיטה של כוחות רבים על מתחם ביישוב בוסמת טבעון שם שהה בכרי. בזמן הכניסה של הכוחות למתחם ניסה בכרי להימלט ולאחר מרדף רגלי בסמטאות הישוב הוא נעצר. בכרי כאמור היה מבוקש על ידי המשטרה ארבעה חודשים בגין עבירות של סחיטת דמי חסות, רצח ואלימות.

בכרי בזמן המעצר. באדיבות: המשטרה

בנוסף אליו נעצר גם סגנו במהלך הפשיטה שבה לקחו חלק גם כוחות מיוחדים של יחידה מרבית צפון וכן נתפס רכב שעל פי החשד שימש אתמול לביצוע הרצח בסמוך לצומת מגידו – רצח שבו נורה למוות עבד אלטיף זיתון, איש הכספים של משפחת אבו לטיף. מעצרו של בכרי הוא צעד משמעותי במאבק בתופעת האלימות המשתוללת בחברה הערבית כשעל פי ההערכות הסכסוך בין משפחת בכרי וחרירי גבה רק בשנה החולפת את חייהם של יותר מ-30 בני אדם.

הרכב שנתפס. באדיבות: המשטרה

מיד בתום חקירתם הובאו השניים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בטבריה שם נקבע כי מעצרם יוארך עד יום חמישי.

היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות בלהב 433 עצרה הבוקר תושבי אא"פ וג'לג'וליה בחשד לאיומים נגד ראש עיריית נצרת. שוטרי יאחב"ל בלהב 433 פתחו השבוע בחקירה בגין חשד לאיומים נגד ראש עיריית נצרת. פעילות חוקרי היחידה הביאה הבוקר למעצרם של שני חשודים (אא"פ וג'לג'וליה) והם מובאים בשעה זו לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בראשל"צ.