ראש עיריית כרמיאל הגיש תלונה נגד הפעיל הפוליטי שלום אטיאס. בית המשפט הרחיק את אטיאס מהעיר לחמישה ימים

רותם אטיאס | 18.08.23

הפעיל הפוליטי שלום אטיאס ואביו הורחקו לתקופה של חמישה ימים מכרמיאל לאחר שראש העיר התלונן שהשניים איימו עליו במהלך אירוע שהתרחש מחוץ ללשכתו של קונינסקי. אטיאס טען מנגד שראש העיר כלל לא נכח באירוע אלא היה בחדרו.

שלום אטיאס הוא פעיל פוליטי שבעבר היה תומך של קונינסקי עד שלאחר הבחירות פרץ בין השניים סכסוך מתוקשר מאוד. כיום נמצא אטיאס בתביעה מול היכל התרבות והעירייה ופועל לטובת בחירתו של אלון אזולאי יריבו של קוניניסקי. האירוע החריג התרחש ביום שלישי שעבר אז הגיעו שלום אטיאס ואביו לבניין העירייה לטענתו כדי לברר מדוע ועדת תכנון ובנייה מסרבת לדון בבקשתו להרחבת ביתו. עוד טען אטיאס שלאחר שלא קיבל שתשובות ירדו השניים לקומת לשכת ראש העיר שם הרים אביו את הקול בזמן שקונינסקי שהה בפגישה עם השר עמיחי שיקלי. גורמים שנכחו במקום טענו שאטיאס ואביו התפרעו, קיללו, איימו וניסו להיכנס לחדרו של קונינסקי בכוח ונהדפו על ידי מאבטחים, כשמנגד טוען אטיאס שאכן אביו הרים את קולו אך קונינסקי היה במשרד וכלל לא נכח באירוע. 48 שעות לאחר האירוע זומנו השניים לחקירה בתחנת מג'דל כרום ולאחר שנחקרו הוחלט להביאם בפני שופט לצורך הארכת מעצר אך השניים שוחררו בתנאים מגבילים של הרחקה מהעיר לחמישה ימים.

ממטה "כרמיאל חדשה" נמסר: "איננו מכירים את האירוע. שלום אטיאס הוא עוד פעיל, כמו אלפי פעילי כרמיאל חדשה. אזולאי וכרמיאל חדשה מגנים בתוקף כל התנהגות מהסוג שתוארה".

יחד עם זאת נציין כי מי שייצג את אטיאס בדיון הארכת מעצר היה עו"ד מיכאל כרמל שמייצג גם את אלון אזולאי בתביעתו נגד אשת ראש העיר סוזי קונינסקי.

ממטה קונינסקי טרם נמסרה תגובה