שלטים של המועמדת הדס שקד הושחתו בגלבוע

חיים הכט | מדברים ברדיו | 27.08.23

זעם במטה הבחירות של המועמדת לראשות המועצה האזורית הגלבוע, הדס שקד לאחר ששלטי הבחירות שנתלו בסוף השבוע הושחתו במספר מוקדים בחבל התענך כמה שעות לאחר מכן. אתמול, הבחינו פעילים פוליטיים של המועמדת בשלטי הבחירות כשהם קרועים לחלוטין אך למרות זאת עדיין לא הוגשה תלונה במשטרה.

שקד, שוחחה היום עם חיים הכט בתוכנית "מדברים ברדיו" וסיפרה: "כבר אתמול בלילה (שבת) קיבלתי את העדכון והבוקר הגעתי למקום ובאמת ראינו את שלטי הבחירות שתלינו רק בסוף השבוע שהם הושחתו לחלוטין. זה לא משהו שקרה במקרה ולא בטעות וזאת לא רוח – זה מישהו שהגיע עם אמצעי חיתוך ועשה מה שעה בשלושה מקומות שונים. עדיין לא הגשתי תלונה ושאנחנו שוקלים את הדברים מדובר פה באירוע של אלימות לשמה. אני לא יודעת מי עשה את זה אבל אני מניחה שהקמפיין שלנו והעובדה שבכל יום מצטרפים אלינו יותר ויותר אנשים מפריע למישהו".

"השלטים החדשים כבר הוצבו מחדש וכן נקפיד על המקומות האלה ואני מצפה משני המועמדים האחרים להנחות פעילים להימנע מאירועים כאלה. יש כאן טריטוריה שהיא מאוד גברית וכנראה שנוכחות של אישה בטריטוריה הזאת מפריעה למישהו. אני רואה גם בתגובות ברשתות החברתיות ובפרופילים פיקטיביים בפייסבוק שאמורים לפגוע בקמפיין שלי אבל אנחנו ממשיכים בדרך שלנו.