תביעת הדיבה של יוסי בן דוד נגד רון קובי: בית המשפט השלום בצפת פסק כי קובי אחראי ל-37 פרסומי דיבה

ירין דורון | מדברים ברדיו |

כתבנו אביב אומר מוסר כי התביעה הוגשה בשנת 2017 ובהכרעתה קבעה השופטת רביע ג'באלי שקובי אחראי ל 37 פרסומי דיבה שאותם הוא לא יכול להוכיח. הסכום שבו יחויב קובי ייקבע אחרי שהצדדים יגישו סיכומים אבל ההערכה היא שזה יהיה סכום משמעותי שיכול להגיע למאות אלפי שקלים. במידה וקובי יהיה מעוניין לערער על ההחלטה הוא יצטרך קודם לשלם, אחרת יוכל בן דוד להגיש נגדו הוצאה פועל וכך למנוע ממנו להתמודד בבחירות.

להחלטה התייחס עו"ד רון לוינטל שייצג את בן דוד: "למרות שקובי אמר שהוא שמח על התביעה ושבדיונים הוא יוכיח את הטענות שלו הוא דווקא עשה הכל כדי לדחות ולעכב אותם בכל מיני אירועים ושיטות. אומנם לקח 5 שנים עד שניתנה ההחלטה אבל היא מגיעה בתזמון לא רע ואני חושב שברגע שיהיה פסק דין סופי עם סכום הכסף זה יבהיר לכל המתמודדים שיש דין ויש דיין"

רון קובי הגיב: "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. אני נתתי ביקורת לראש עיר מכהן בזמן שיוסי בן דוד תקף מתוך בניין העירייה את האזרח שרוצה להתמודד לראשות העיר. אני רואה הקבלה שתמיד לפני סקר מעניין בטבריה תוקפים את קובי. בית המשפט טעה ויהיה ערעור עם הוכחות וננצח בסוף. עו"ד לונטל מספר רק חצי מהסיפור והם ישלמו הרבה יותר"

להאזנה לראיון המלא