בית המשפט קבע: המועמד לראשות עיריית עפולה עו"ד הירש ישלם 80 שקלים בגין לשון הרע

ירין דורון | מדברים ברדיו | 15.06.23

בית משפט השלום בעפולה קבע המועמד לראשות העיר עפולה, עו"ד דב הירש יפצה ב-80 אלף שקלים את עו"ד עידית שינו אמיתי בתביעת לשון הרע.

האזינו לראיון עם עו"ד שינו-אמיתי

עו"ד הירש מסר בתגובה: "עורכת הדין עידית שינו הגישה נגדי תביעה על סך 600 אלף ש,ח, בגין 4 פרסומים שביצעתי מפרופיל פייסבוק האישי שלי בחודש יולי 2015, וכן בגין עשרות רבות של פרסומים שבוצעו נגדה מחשבונות פייסבוק מזוייפים.

התיק התנהל במשך 8 שנים ובסופו של דבר נקבע חד משמעית כי הפרסומים מהפרופילים המזוייפים לא בוצעו על ידי. על 4 הפרסומים שביצעתי לקחתי אחריות מלאה, אני מקבל את פסק הדין במלואו ומכבד אותו.

רק חשוב לציין שגם נגד עו"ד שינו ניתן פסק דין בלשון הרע לטובתי וכיום מתנהלת נגדה תביעה נוספת. כמו כן במהלך הדיונים הגשתי נגדה בשם לקוח משרדי תלונה לנציב הביקורת על מייצגי המדינה ובעקבותיה היא הודחה מתפקיד התובעת העירונית של עמק המעיינות, וזאת משום שהיא נחקרה בימ"ר צפון על קשירת קשר לפשע בגין עבירות סחיטה ואיומים שבוצעו במשרדה. היא תבעה אותי גם על אותו מכתב תלונה ותביעתה נדחתה.

בסופו של דבר חשוב לציין שעידית שינו היא אישתו של עו"ד עמירם אמיתי, בן הדוד של יצחק מירון שמתמודד מולי לראשות העיר עפולה. ושבימים אלה מתנהל נגד עמירם משפט פלילי, בעקבות עבירות מרמה שביצע במועדון החשפנות בלינג בלינג בעפולה – וגם תביעתה של עו"ד עידית שינו נגדי בעניין זה נדחתה".