מי השחית את שלטי הבחירות של המועמד לראשות עיריית עפולה, שלמה מליחי?

ירין דורון | מדברים ברדיו | 25.07.23

המועמד לראשות העיר שהחל השבוע לתלות שלטי בחירות ברחבי העיר נתקל בימים האחרונים במספר אירועים שבהם רוססה תמונתו בספרי צבע שחור, למרות האירוע מליחי עדיין לא הגיש תלונה במשטרה. בתגובה אמרו גורמים פוליטיים בעיר שמדובר במהלך פרסומי של מליחי כדי לזכות בכותרות ואהדה.

מליחי: "משחיתים את שלטי הבחירות שלי וזאת לא הפעם הראשונה, זאת לא פעם ראשונה. גם במערכת הבחירות הקודמת זה קרה אבל הפעם זה הפתיע אותי כי זה רק ההתחלה של הקמפיין והשלטים הראשונים רק נתלו. זאת מציאות עצובה ואלה גורמים בזויים שהשחיתו את השלטים. עדיין לא הגשתי תלונה אבל אני מתכוון להגיש ובמקביל מנסה לאתר מצלמה באזור שיכולה להוביל למציאת האנשים שעשו את זה. בפעם שעברה המשטרה לא מצאה מי ביצע את המעשים האלה אבל כן יש התייחסות שלהם".

יש לך הערכה מי עומד מאחורי המעשה הזה?

"אני לא יכול להגיד מי עומד מאחורי זה כי יש 4 מועמדים ואני לא רוצה לנקוב בשמות אם אני לא יודע בוודאות. אבל כל אחד מבין לבד מי זה יכול להיות או מאיזה כיוון זה בא ואנשים שנתקלים בשלטים פונים לבד ואומרים לי מאיזה כיוון זה בא".

למה לא הסרת את השלטים?

"אני רוצה שיראו אותם, אנשים עוצרים אותי ברחוב ואומרים לי שפגעו בשלטים שלי וזה רק מביא לי אהדה של הציבור".

עוד התייחס מליחי לטענות שהופנו על ידי גורמים פוליטיים שכאילו הוא זה שביצע את ההשחתה: "מי שמאשים אותי שאני זה שהשחתי את השלט זה כנראה אנשים שעומדים מאחורי ההשחתה במערכת הבחירות הזאת והקודמת. לחלק מהמועמדים יש חשש גדול מאוד מאז שהצהרתי שאני רץ, גם בבחירות הקודמות לא ספרו אותי והבאתי את מרב הקולות. אני יכול לרוץ למועצה ולקבל מה שאני רוצה אבל אם אני רץ לרשות העיר סימן שאני רוצה ויכול ואני היחידי שיש לו קשרים מצוינים עם השלטון שיביאו תקציבים לעיר שאף אחד אחר לא מסוגל לחלום עליהם".