מי שכיהן כסגן ראש העיר בכרמיאל, גיורא צ'שקין הודיע על תמיכה באלון אזולאי

ירין דורון ורותם אטיאס | מדברים ברדיו | 22.08.23


דרמה פוליטית בכרמיאל: מי שכיהן בקדנציה הנוכחית כסגן ראש העיר, גיורא צ'שקין הודיע על תמיכה באלון אזולאי

צ'שקין הגיע למערכת הפוליטית בכרמיאל לפני חמש שנים אז התחרה על ראשות העיר, זכה במנדט אחד ונכנס למועצה שם קיבל את תפקיד סגן ראש עיר ללא שכר. לפני כשנתיים בעקבות עימות שפרץ בין צ'שקין לראש העיר קונינסקי הצביע צ'שקין נגד עמד הקואליציה והודח מתפקיד הסגן ופרש מהקואליציה. כעת, חודשיים לפני הבחירות הודיע צ'שקין על תמיכתו באלון אזולאי שלמעשה מגייס בכך את הקול הרוסי בעיר כשגם לנה מירוסט צפויה להיות חלק מרשימתו של אזולאי. נציין כי מפלגת ישראל ביתנו הודיעה לפני מספר שבועות על תמיכתה בצ'שקין כמועמד למועצה. צ'שקין מסר לאחר ההחלטה שהחליט לתמוך באזולאי לאחר שהתרשם שיש בידיו חזון ותוכניות עבודה לטובת העיר כרמיאל. עוד נזכיר כי לאחרונה חברה לאזולאי גם עו"ד סיון דמרי גרשין שהסירה את מועמדותה לראשות העיר לטובת תמיכה באזולאי.

אלון אזולאי: "אני מודה לגיורא צ'צקין ול"כרמיאל ביתנו" הנתמכת ע"י ישראל ביתנו, על תמיכתם בי לראשות העיר כרמיאל. דוברי הרוסית הם קהילה גדולה וחשובה שתרמה תרומה אדירה לחברה הישראלית, עשתה מעשה ציוני, עלתה לארץ מהתפוצות וסייעה להפוך את כרמיאל למה שהיא היום. אבל בכדי להמשיך להצעיד את כרמיאל לעתיד טוב יותר, נדרש שינוי. אני שמח על שיתוף הפעולה והתמיכה של סיעת "כרמיאל ביתנו" בראשות גיורא צ'צ'קין בבחירות הקרובות. אני מודה לגיורא על התמיכה בי לראשות העיר. גיורא הוא איש ציבור שתרם ותורם למען תושבי העיר ודוברי השפה הרוסית כולם. יחד נעשה את השינוי".

צ'שקין התייחס לתמיכה באלון אזולאי ואמר: "אני מודה לך אלון על המילים החמות. יחד נהיה ההנהגה שתוביל את העיר בשנים הבאות למסלול הנכון. "כרמיאל ביתנו" (הנתמכת ע"י מפלגת ישראל ביתנו) החליטה לתמוך באלון אזולאי לראשות העיר. אלון הוא האיש המתאים למשימה ולאתגרים הגדולים של העיר. אלון הוא איש שתרם רבות לכלכלה הישראלית, העסיק במרוצת השנים עשרות אלפי עובדים, ואין ספק שיש בידיו חזון ותוכניות עבודה לטובת העיר כרמיאל ואנחנו מאמינים בו. אלון – כוחנו באחדותנו".

האזינו לראיון עם צ'שקין בתוכנית "מדברים ברדיו"