פרסום ראשון: צו הרחקה הוצא לאשת ראש עיריית כרמיאל מבנו של אלון אזולאי

חיים הכט ורותם אטיאס | מדברים ברדיו | 03.09.23


פרסום ראשון: בית משפט השלום בקריות הוציא צו הרחקה לאשת ראש עיריית כרמיאל, סוזי קונינסקי, מבנו של אלון אזולאי, לאחר שזה טען כי הוטרד על ידי קונינסקי בבית הקפה בעיר.

מערכת הבחירות בכרמיאל ממשיכה להסלים וכעת גם מקורבים למועמדים מגיעים לבית המשפט. מדובר באירוע התרחש ביום ראשון אז על פי הבקשה שהוצגה לבית המשפט ישב יועד אזולאי בנו של אלון בבית קפה בעיר עם חבריו. למקום הגיעה אשת ראש העיר כשהיא מלווה בחברה והחלה לדבר בקול רם על מנת שדבריה ישמעו. בין השאר טען אזולאי שקונינסקי אמרה: "איכס אני לא מסוגלת לשבת ליד מישהו שלא עשה צבא, איך אפשר לבחור בבוגד לעירייה כשהוא בגד במשפחה שלו", תוך שהיא מציינת שמות של שלוש נשים. עוד טענה באותו מעמד כי החליפה את הנייד שלה לאחר שגורמים מטעמו של אלון פרצו לה לטלפון. עוד נטען בבקשה שהבן עזב את המקום וכשהגיע לרכב פנו אליו שני אנשים ערבי ויהודי ששאלו אותו מאיפה לנער בגילו יש כסף לרכב שכזה ואף צילמו את הרכב. יועד הגיש תלונה במשטרה בגין פגיעה בפרטיות. בכתב הבקשה הזכיר גם עו"ד מיכאל כרמל את אירועי השנה שעברה אז נעצרה קונינסקי בתיק שעדיין מתנהל. בפסיקתו כתב השופט מוטי כהן כי קונינסקי נקטה לכאורה, תוך שהוא מדגיש בפסיקתו את המילה לכאורה בהטרדה מאיימת וקבע כי עליה לשמור על מרחק של 10 מטרים מבנו של אזולאי ונאסר עליה להטריד את אזולאי, לאיים בכל דרך, לבלוש או לארוב לו או לפגוע בפרטיותו בכל דרך, ליצור קשר עם המבקש בעל פה או בכתב כולל ברשתות החברתיות.

יועז אזולאי

מטעמו של יועד אזולאי נמסר: "אין הדבר קשור לאבא שלי או לקמפיין הבחירות המתנהל בכרמיאל. אני אדם, אינדיבידואל, שאיננו קשור לפוליטיקה ולא מבקש להיקשר לפוליטיקה. הגידופים והאמירות שהייתי צריך לספוג מאשת ראש עיר, הן לא פחות מהזויות. כל זאת כדי לנסות לפגוע בי באופן אישי, באבי ובמשפחתי".

ממטה קונינסקי נמסר: "לא היו דברים מעולם. מדובר בעוד פרובוקציה זולה ונלוזה מבית מדרשו של אלון אזולאי הקורס בסקרים, שמנסה עכשיו לברוח מהספינה הטובעת שלו באמצעות הפצת שקרים מכוערים והכפשות על משפחתו של ראש העיר, במטרה לפגוע בראש העיר. יועד אזולאי הוא זה שהגיע לקרבת מטה הבחירות, כשהגברת קונינסקי מבלה עם אמה ושניים מנכדיה, וצותת לשיחתם והתקרב אליהם כמחפש ריב ומדון.

הגברת קונינסקי לא דיברה אליו ולא פנתה אליו כלל! יועד חיפש מה לשמוע, לקשור זאת לעצמו ולרוץ עם סיפורי בדיות להתלונן במשטרה. זהו עולם ערכים הפוך בו הרעים הופכים לטובים, הטובים לרעים, האמת לשקר והשקר לאמת. משפחת קונינסקי, משה, סוזי, הילדים והנכדים לא מחפשים את הדרמות האלה ואת ה"אקשן" המיותר הזה. לצערנו מנסים להדביק להם פרשיות ולהשחיר את פניהם בכל דרך, כחלק מקמפיין מתוזמר ומכוער ביותר. משה קונינסקי מעדיף להמשיך לנהל את העיר ולהצעיד את כרמיאל קדימה במקום לעסוק במלחמות מיותרות והזויות. אנחנו סמוכים ובטוחים שכל טענות הסרק של מר אזולאי יתבררו בביה"מ כעורבא פרח, ונוכל להמשיך ולהתמקד בטובת כרמיאל ותושביה, במקום להתמודד עם קנטרנות מהסוג השפל ביותר.