"אנחנו נשברים כל יום אבל אנחנו חוזרים לחיים. הנוכחות של דרור כל כך כאן שזה לא נתפס, אני עדיין מאמין שעוד רגע הוא ייכנס הביתה"

חיים הכט | מלחמת "חרבות ברזל" | 07.11.23

חודש למלחמה – חוזרים למשפחות שאיבדו את יקיריהם. דרור בהט ז"ל מבית אלפא, היה אחד ממקימי הבמה והתפאורה במסיבת הטבח בסמוך לקיבוץ רעים. הוא בילה עם חברים עד שעות הבוקר אז החלה מתקפת הטרור של חמאס. הוא היה בן 30 במותו. אביו, עידן בהט סיפר היום לחיים הכט על הבחירה של המשפחה להמשיך לחיות לצד האבל וגם על הריאיון העניק לתקשורת הזרה זמן קצר לאחר היוודע מותו של דרור.

עידן: "לאחר השבעה שהייתה אירוע מדהים עם כמות האנשים שעטפו אותנו וכמות החברים של דרור שזה בלתי נתפס שממשיכים לעטוף אותנו – זה לא נותן כל כך לחזור ליום יום אבל החיים חזקים מהכל וקיבלנו החלטה מודעת שנמשיך לחיות. אנחנו חייבים לחזור לחיים ולחיות כי זה מה שדרור היה רוצה בוודאות מוחלטת והמשפחה הסכימה. מצד אחד אנחנו ממשיכים לחיות עם כל הקושי והקושי הוא רב ואנחנו נשברים כל יום וכל רגע אבל אנחנו חוזרים לחיים וממשיכים והנוכחות של דרור כל כך כאן שזה לא נתפס, אני עדיין מאמין שעוד רגע הוא ייכנס הביתה".

קרא עוד:

עידן: "אני כן צופה בחומרים שמשודרים, המשפחה פחות, זה חשוב לי כי אני עדיין מצפה שמישהו יגיע ויספר לי מה קרה ומאיפה הוא נאסף ויש גם מידע שהיו מצלמות ואולי הכל מצולם וזה הוסלק איפשהו אני לא יודע. הצלחתי "לסגור את האירוע שלנו" אחרי יומיים וזה היה מאוד מהר כי נסעתי לחפש אותו ואחרי יומיים ב-9.10 הצלחתי להוציא אישור בשורה שהוא נמצא. ויש עד היום משפחות שלא יודעות מה עלה בגורל יקיריהם ואם אפשר לראות סוג של נחמה זה שמצאנו וקברנו אותו".