בסול: "יש לשחקנים מענקים על הגעה לאירופה"

רותם אטיאס ונדב מעוז | היציע הצפוני – מהדורת הלייב | 09.12.23

הכדורגל הישראלי חזר לפעילות ובני ריינה תופסת מקום מכובד בצמרת. למרות התקופה הטובה בראיון מיוחד ל"היציע הצפוני – מהדורת הלייב" אומר הבעלים סעיד בסול: "המטרה שלנו היא הישארות בליגה, אני רוצה בינואר-פברואר כבר להבטיח מקום בליגה וליהנות מכדורגל". אלא למרות ההצהרות הצנועות חשף בסול שלשחקנים יש מענקים על הגעה לאירופה.
בראיון התייחס בסול להחלטה להחזיר את הכדורגל לפעילות: "זאת תקופה של חוסר ודאות וכולנו מקווים לימים יותר טובים. מצד אחד אין טעם לכדורגל אבל מצד שני מנסים להחזיר את החיים לשגרה. בבתי קפה אין מקום פנוי, בחופי הים אנשים מסתובבים אז למה כדורגל לא? הכדורגל צריך להוציא את האנשים לשגרה מהדיכאון, שיחזרו לחיים נורמטיביים".

יכול להיות שזה אבל מוקדם מידי וצריך היה להמתין עוד חודש?

"אנחנו משחקים עכשיו 10 משחקים ב 21 ימים אז אם היינו ממתינים עוד איך היו מכניסים את כל העונה. אנחנו חייבים לסיים את העונה בזמן כחלק מהסיכומים עם אופ"א. מי יפצה את הקבוצות שקנו שחקנים זרים. הפגיעה היא של יותר מ-600 אלף שקלים בחודש וחצי האחרונים, זה קהל והספונסרים, אבל יש מתווה פיצויים זה לא יעזור אבל זה גם משהו"

וגם על היוזמה אליה הצטרפה הקבוצה לשחק מעתה עם מדי החוץ בלבד עד שיחזרו כל החטופים וסרטון הזוועות שצפו בו השבוע בכירים בחברה הערבית.

להאזנה לראיון המלא: