12:00
"הכרתי את באסל בתור תלמיד. ילד עם חיוך מקסים וחוש הומור מיוחד, כולם אהבו אותו"

רס"ר במיל' באסל סויד, בן 32 מהכפר פקיעין, נהרג הלילה (בין רביעי לחמישי) בהתהפכות רכב בדרום לבנון. סויד שירת כנהג מבצעי בגדוד 75. הלוויתו תתקיים היום בשעה 17:00 בכפר פקיעין. בתקרית נפצע לוחם נוסף באורח בינוני הוא פונה לבית החולים להמשך טיפול רפואי.
עו"ד ג'מיל חיר, ראש מועצת פקיעין : "הייתי מורה בבית ספרת תיכון. הכרתי את באסל בתור תלמיד. באסל היה תלמיד טוב אבל מעל זה היה לו חיוך מקסים. חוש הומור מיוחד. כולם אהבו אותו. משפחה אצילה עם ערכים של כבוד. בחור מיוחד. באסל הוא החלל השני מפקיעין. ישוב קטן של 6000 תושבים. החלל הראשון היה רס"ר ג'מאל עבאס. באסל הוא השני. בכפר כולם מכירים את כולם. כולם מרגישים שזה שלהם זה כואב. הטבעי כאן בפקיעין הוא שכולם מתגייסים. לפני כמה נשים היה לנו מחזור גיוס ל 100%".
