"ביקש מהם לשלם – והם הגיבו באבנים"

חיים הכט | מדברים ברדיו | 22.06.2026


שלושה קטינים בני 17 נעצרו בלילה בין שבת לראשון בחשד שפתחו את ברז החירום באוטובוס ויידו אבנים לעבר הנהג ומבקר תחבורה ציבורית סמוך לרמת ישי.

על פי המשטרה, סמוך לשעה 03:00 התקבל דיווח מנהג אוטובוס שנסע בכביש 75. לפי החשד, לאחר שהנהג מנע ממספר נערים לעלות לאוטובוס ללא תשלום, פתחו החשודים את ברז החירום ובהמשך השליכו אבנים לעבר האוטובוס, הנהג ומבקר תחבורה ציבורית שהיה עמו.

שוטרי המחוז הצפוני שהוזעקו למקום זיהו את החשודים כשהם נמלטים רגלית, ולאחר מרדף של עשרות מטרים הצליחו לעצור את השלושה, תושבי האזור. החשודים עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה, ובסיומה שוחררו בתנאים מגבילים. במשטרה ציינו כי חקירת האירוע נמשכת.

רפ"ק תגריד זידאן- קצינת אגף חקירות ומודיעין תחנת מגדל העמק: "בין שבת לראשון בשעה 03:00 לפנות בוקר אנחנו מקבלים דיווח מנהג האוטובוס למוקד 100 שעלו כמה חבר'ה לאוטובוס על ציר 75, סמוך לרמת ישי. אחרי שאחד הנערים ניסה לא לשלם הוא ביקש ממנו לשלם וכתגובה הוא פתח את ברז החירום של האוטובוס. זה מנגנון שמסייע לפתיחת חירום דלת האוטובוס. הנהג מיד עצר וירד עם הבקר האוטובוס לבדוק ואותם נערים, כארבעה, עומדים מחוץ לאוטובוס ומתחילים לזרוק אבנים אל עבר הנהג והבקר. בנס הם לא נפגעו".

"אנחנו, שוטרי מגדל העמק, מיד מגיעים למקום השוטרים מזהים את הנערים שברחו ואנחנו מצליחים לעצור שלושה נערים. מדובר בנערים בני 17 תושבי האזור ומיד הם מעוכבים לחקירה.