
בהמשך להפרות הסדר האלימות שאירעו במהלך השבוע באזור צפון רמת הגולן, על רקע חידוש עבודות הטורבינות, אמש נעצרו שני חשודים נוספים, בשנות ה- 40 לחייהם, תושבי הכפרים מג'דל שמס ומסעדה.
מאז אירוע הפרות הסדר, נעצרו עד כה מספר חשודים בחשד למעורבות באירועים האלימים, בהם הוצתו כלי רכב וכלי עבודה ונגרם נזק לרכוש.
2 החשודים יובאו במהלך היום לדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בטבריה.
