אזולאי: "מנסים להוריד אותי מהמירוץ, העברתי חומרים נוספים למשטרה"

ירין דורון | מדברים ברדיו | 06.03.23

הבחירות לרשויות המקומיות: שמונה חודשים לפני הבחירות התייחס אלון אזולאי לקמפיין הבחירות אותו השיק שיעסוק בנושא הצביון והביטחון. בראיון לירין דורון בתוכנית "מדברים ברדיו" אמר אזולאי: "ברגע שחייל משתחרר הוא עוזב את העיר כי אין לו מה לעשות כאן, אין לו עבודה ומקומות בילוי ואני לא מדבר על נושא החינוך כמו הקמת אוניברסיטה בעיר. צריך לחזק את היחס של הממשלה לכרמיאל, הם צריכים לקבל החלטה או שאיבדנו את הגליל או שעושים תוכנית מיוחדת לטובת הגליל".

על היחסים של ראש העיר, קונינסקי עם הממשלה אמר אזולאי: "משה לא מקבל גב מהממשלה לא ראיתי תקציבים שהוא יודע להביא לעיר, הוא לא מקבל כלום תמורת החיבוקים שלו עם נציגי ליכוד".

עוד התייחס אזולאי לפרשה שהתפוצצה לפני מספר חודשים שבגינה הגיש תלונה נגד אשת ראש העיר, סוזי קונינסקי: "זה סיפור שלא ניתן לתפוס איך אשת ראש עיר רוצה יחד עם ראש העיר לחסל את הדמוקרטיה בעיר. המשטרה מטפלת בזה בהתאם, אני בקשר הדוק עם החוקרים והפרקליטות והם צריכים להגיע להחלטה. בנוסף העברתי לאחרונה עוד חומרים כי הדברים נמשכים ולא נעצרים הם מנסים להוריד אותי מהמירוץ בכל דרך, אני מקבל רמזים ואני מקווה שהמשטרה תפעל בנושא"

להאזנה