אילוז: "הוצע לי מספר פעמים לחבור לבועז יוסף על ידי מקורביו, גורמים מטעם אריה דרעי ניסו להוריד אותי מהמאבק נגד החוק"

יאיר קראוס | מדברים ברדיו | 14.06.23

סערה במערכת הבחירות בטבריה בעקבות דבריה של עו"ד שני אילוז בראיון בתוכנית "מדברים ברדיו" לפיהם מקורבים לבועז יוסף הציעו לה מספר פעמים לחבור ולהיות מספר 2 ברשימתו.

אילוז: "בועז יוסף נשאל אם היו ניסיוניות לחיבורים עם מועמדים כאלה ואחרים ואני לא יודעת אם בועז יודע או לא יודע אבל פנו אליי מקורבים שלו ופנו ליועץ האסטרטגי שלי אנשים מטעמו של אריה דרעי וניסו להוריד אותי מהמאבק הזה ולחבור לבועז למספר 2 ברשימה שלו. מקורבים אליו, מאוד מאוד מקורבים הגיעו עם הצעות אופרטיביות. זה קרה בחודשיים האחרונים, קיבלתי הצעות לא הצעה אחת. אז אני אומרת חד וברור אותי אי אפשר לקנות לא בתפקידים. אם הכל היה כשר היינו יכולים לדבר ואולי הוא היה חובר אליי לא ההפך".

דבריה של אילוז מגיעים 24 שעות אחרי הראיון עם יוסף שבו כשתהה מדוע המתמודדים חוששים מהתמודדות איתו: "אני הופתעתי מהפחד של המתמודדים לבחירות, למה אתם כל כך חוששים? מה החשש של שני אילוז ורון קובי הרי הם אומרים שהם חזקים ויש להם 90 אחוז מקולות התושבים אז ממה הם חוששים? שיגידו "אז מה אם בועז מתמודד נאכל אותו בלי מלח".

אילוז הגיבה לראיון: "אני המומה לשמוע שפה הירודה של יו"ר ועדה ממונה שמתיימר להיות ראש עיר. המאבק שלי הוא לא מאבק נגד בועז יוסף שעד הסיפור הזה היה פקיד מעורך היום כל בית בישראל שלא ידע איך נראה בועז יוסף יודע השם שלו זה שם נרדף לחקיקה פרסונלית, מושחתת ואינטרסנטית של צדדים שרוצים לקדם דברים כאלה ואחרים. אני כחברת ליכוד ועורכת דין שהדמוקרטיה לנגד עיניה יש לי בעיה עם חוקים פרסונליים. אם הוא היה מתפטר לפני שנה ולא משתמש במנגנון העירייה ומתחיל כמו כולם את הדרך הייתי מברכת אותו. האיש הצהיר כל כך הרבה פעמים שהוא לא רץ ולי מפריע שהתרגלנו לנבחרי ציבור שלא דוברים אמת. מידיעה אישית ומאנשים שהגיעו אלי הביתה לפגישות כי הם רצו שזה יהיה בצורה דיסקרטית – כולם עבדו כולל דובר העירייה ימים ולילות בקידום וניסוח הצעת החוק הזאת".

נשקלת חבירה לרון קובי?

"אני לא אחבור לאף אחד כמספר 2. אני מאמינה שתושבי טבריה יעשו החלטה טובה ויבחרו מי עושה טוב לעיר ולא מי שמפלג ומלבה את האש ביצרים ושנאה".

מי שהגיב לדברים הוא דובר עירייה, אלי סבתי התייחס לטענות לפיהם הוא מעורב בקידום החוק: "אני מעריך את שני שהיא מחזיקה ממני כמעורב וקשור אבל בניגוד לאחרים אני לא עושה בהם שימוש כי אסור לי להשתמש. היא אומרת שיש לה מידע שאני מקדם, אני עובד ציבור ולא נבחר בציבור והיא וקובי לא מבינים שהם פוגעים בעובדי ציבור. אני קורא לכל המועמדים לכבד את עובדי העירייה שיספיקו לאיים עליהם ולהפחיד אותם – תנו לעובדי העירייה לעבוד ותפסיקו להאשים אותם".