בעקבות האיחוד? שני אילוז הגישה תלונה במשטרה בגין איומים, נחמני הודיע שלא ירוץ למועצה

אביב עומר | 22.09.23

עו"ד שני אילוז טוענת שיקבלה טלפונים מגורמים פליליים שאם לא תפרק את השותפות עם רון קובי היא תשלם על זה מחיר כבד. במשטרה יצרו איתה קשר על סמך מידע מודיעני וביקשו שתתרחק מטבריה לכמה ימים. בשל כך היא מבלה את סוף השבוע באזור המרכז.

מהמשטרה אישרו שאכן הוגשה תלונה בתחנת ראשון לציון שתועבר להמשך טיפול בתחנת טבריה. אילוז מסרה בתגובה שלמרות האיומים בכוונתה להמשיך כמספר 2 של קובי וכי היא שלמה עם ההחלטה לחבור אליו.

נזכיר כי האירוע מגיע כמה ימים לאחר ההודעה הדרמטית של אילוז על הסרת מועמדותה וחבירתה לרון קובי, צעד שהפתיע רבים במערכת הפוליטית המקומית. בסרטון שפרסמה ובו הודיעה על כוונותיה הפוליטית אמרה אילוז בין השאר: "החלטתי לקחת החלטה קשה ואמיצה ומתוך ראיה עתידית, אהבת העיר ותחושת מנהיגות החלטתי לחבור לרון קובי. לצערי הרב לפני שבועיים אריה דרעי החליט להנחית עלינו מועמד, מועמד מטעם ש"ס. אני לא יכולה לקבל את זה, אני לא יכולה להיות שלמה עם זה שהעיר הזאת תהפוך לעיר חרדית על מלא…לכן אני חייבת לשים את טובתי האישית בצד ולהסתכל רק על גורל העיר. אני יכולה להבטיח לכם שאחרי שאני אבחר ואהיה סגנית ראש העיר אני כאן כדי להישאר ויחד נוציא לפועל את כל הדברים שעליהם התחייבנו".

צילום: קול רגע

ובתוך כך הודיע היום (ו') אופיר נחמני שהסיר את מועמדותו גם מריצה למועצה. נחמני כזכור היה אחד ממגישי העתירה נגד "חוק בועז יוסף" והצהיר כי יתמודד לראשות העיר אך לאחר כניסתו של יוסי נבעה למגרש הפוליטי הסיר את מועמדותו והודיע שיתרחה על מקום במועצה בלבד. בראיון ברדיו "קול רגע" טען נחמני שבכוונתו להצטרף לכל קואליציה כדי להשפיע ולסייע לעיר אך כאמור כמה ימים אחרי אותו ראיון הסיר נחמני גם את המועמדות שלו למועצה.

בפוסט שפרסם הבוקר כתב: "תושבים יקרים, חברים, מכרים ומשפחה. רציתי להודיע כי בימים האחרונים החלטתי להסיר את מועמדותי גם מהמירוץ למועצת העיר, ולמעשה לא לקחת חלק בפוליטיקה הטבריינית בשנים הקרובות. לפני כמה חודשים הכרזתי כי אתמודד לראשות העיר טבריה, וזאת לאחר עשר שנים של יצירת חדשות בפלטפורמה אותה הקמתי – "הרשת הצפונית", שבמסגרתה עזרתי לאינספור אנשים שפנו אליי עם שלל בעיות. לכם התושבים הגשתי מהדורת חדשות שבועית אשר סיקרה את הקורות בטבריה וביקשה לשנות ולהשפיע על המציאות בעיר. כל זאת, במשך 10 שנים, נעשה למענכם ובשבילכם באהבה רבה על חשבון זמני והוני. וכך, מתוך היכרותי העמוקה במיוחד בנעשה בטבריה, הן בפן הפוליטי, והן בפן הכלכלי החברתי התיירותי העסקי המעמדי המרחבי ושלל תחומי החיים הציבוריים והאישיים של התושבים – ולאחר שסיימתי לימודי תואר אוניברסיטאי רלוונטי – החלטתי להתמודד על ראשות העיר טבריה. החלטתי נעשתה לאחר מחשבה עמוקה, מתוך ידיעה והבנה אישיים שאני מכיר היטב את המציאות בטבריה, את החסרונות והיתרונות – ומתוך אמונה שהפיתרונות והחזון אותם אקדם ישנו את פניה של העיר. הכי חשוב – באתי נטול אינטרסים צרים ומתוך ידיעה שבאמת באמת איכפת לי לשנות את המצב בעיר, כשטובת התושבים ואיכות חייהם היא בלבד אשר עמדה לנגד עיניי. ואז, תושבים יקרים, לאחר חודש של מצע בחירות הבנתי שזה לא מספיק עבורכם. ולכן, החלטתי להסיר את מועמדותי מראשות העיר, וכעת גם מהמירוץ למועצת העיר. הסיבה לכך היא שאינני פוליטיקאי ואינני רואה בחברות במועצה עם מנדט אחד כיעד או כמטרה. לשאלת רבים מכם: אינני תומך באף אחד מהמועמדים! באופן אישי, אני חושב שהבחירות הללו לא יביאו איתם בשורה לטבריה. כולי תקווה שיום יבוא על טבריה והתושבים יצביעו למועמד שבאמת באמת איכפת לו מהם – אז סוף סוף יהיה פה טוב יותר".