הקטל בכבישים: הובא למנוחות חייל צה"ל נועם הרוש ז"ל שנפגע קשה מאוד הלילה בתאונת דרכים בעפולה

חדר חדשות | 24.04.24

במרכז הרפואי העמק נקבע מותו של נועם הרוש ז"ל, שנפגע הלילה בצורה קשה בתאונת דרכים בעיר. על פי הודעת מגן דוד אדום התאונה התרחשה סמוך לשעה 00:30 אז דיווח למוקד על רכב שהתנגש בחומה ברחוב חיבת ציון בעפולה. כוחות הצלה הגיעו למקום והחלו בפעולות מצילות חיים כשברכב היו 5 צעירים בהם הרוש שנפצע קשה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית וכעבור כמה שעות כאמור מת מפצעיו. מהזירה פונו עוד שלושה במצב בינוני וצעיר בן 20 במצב קל.

חובש רפואת חירום במד"א רועי הרוש סיפר: "הרכב היה על המדרכה סמוך לחומה כשהוא עם פגיעות פח קשות. חלק מהפצועים שכבו מחוץ לרכב ואחד מהם נלכד בתוך הרכב ונזקק לחילוץ. הפצוע הראשון גבר כבן 30 נחבל חבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל קיבוע לקרש גב, עצירת דימומים, הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה. שאר הפצועים שהיו במקום במצב בינוני וקל טופלו בחבישות וטיפול לשיכוך כאבים ופינינו אותם באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

לאחר ההודעה הקשה שיצאה מבית החולים ספד ראש העיר אבי אלקבץ: "קמנו הבוקר לעוד בוקר קשה בעפולה, עם היוודע דבר מותו של החייל נועם הרוש ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים קשה הלילה, תאונה בה נפצעו בנוסף ארבעה מתושבי עפולה. אני משתתף בצער משפחת הרוש וההורים האהובים נחמה ומאיר ושולח תפילות וברכות החלמה מהירה לפצועים. זהו החייל ההרוג השני בתאונת דרכים השבוע והלב שלנו נשבר וכואב ועתה אל שדי, תאמר לצרותינו די".

קרא עוד:

נזכיר כי הבשורה על מותו של הרוש מגיעה חמישה ימים אחרי שבעיר נפרדו מנדב חיים סלימן שנהרג בסוף השבוע בתאונת דרכים קטלנית בכביש 6.

גם העירייה פרסמה מודעת אבל מטעמה וכתבה: "בצער רב התבשרנו על מותו של חייל צה"ל ותושב עפולה, רב"ט נועם הרוש ז"ל, שנהרג אתמול בתאונת דרכים קשה. אנחנו מבקשים להשתתף בצערה הכבד של משפחת הרוש ולהתפלל שלא יידעו עוד צער".