המועמד הרביעי: מיכאל קבסה יתמודד לראשות המועצה בחצור

ירין דורון ויובל יוספי | מדברים ברדיו | 04.05.23


לאחר שזה היה באוויר כבר תקופה ארוכה, חבר המועצה בחצור הגלילית, מיכאל קבסה, הודיע באופן רשמי על התמודדותו לראשות המועצה בבחירות הקרובות שייערכו בעוד כחצי שנה. מזה זמן רב ששמו של קבסה עלה בהקשרים של ריצה לראשות חצור, לאחר שהחל לעבוד מאחורי הקלעים כבר לפני מספר חודשים, אך המתין עם הצהרתו הרשמית. בעקבות ההכרזה על מועמדותו, קבסה הופך למועמד הרביעי שהודיע כי יתמודד, בזמן שחבר המועצה גילי ברמי, ושאול כמיסה שלו עבר פוליטי עתיר ניסיון בחצור, הודיעו כי יעשו זאת, בנוסף לראש המועצה המכהן שמעון סויסה.

קבסה אמר לירין דורון בתוכנית "מדברים ברדיו": "אין ספק שהפילוג משחק לטובתו של שמעון סויסה ואנחנו נידרש לזה בהמשך, אני לא חושב שזה עניין של אגו, כל אחד מאיתנו באמת חושב שיש לו סיכוי לנצח את סויסה. בפעם הקודמת הנחתי את האגו בצד ושאול התמודד לבדו מול סוויסה אז אי אפשר להאשים אותי באגו. אני לא חושב שזה המצב עכשיו, עבדנו 5 שנים בצורה אינטנסיבית, הציבור מכיר אותי ובשל יותר לשינוי הוא צמא למשהו חדש. סקרים כמו שכולם יודעים לא מדויקים יש עניין של מנהיגות ופעם קודמת לא הייתי צריך סקר לדעת אם אני על המרוץ או מחוץ למרוץ".

כזכור, ביום שני פרסמנו כי ברמי קורא לאיחוד הגוש המתנגד לסויסה, אך בינתיים נדמה כי קרבות אגו מונעות את השילוב בין השלושה, במהלך שמשרת בעיקר את ראש המועצה הנוכחי.

קבסה: "המסר שלי לשני המועמדים האחרים זה ש"רק לא שמעון" זה לא אסטרטגיה, אני מתעסק בלהחליף אותו ולא להוריד אותו וזה שונה לגמרי. אני מקובל מאוד על החרדים ויש לי תמיכה רחבה ומרגיש את הסחף לכיוון שלי".

להאזנה