טייב: ראש העיר קידם את נועם ג'ומעה כדי לפגוע בי"

ירין דורון | מדברים ברדיו | 14.09.23

ביום שלאחר האיחוד בין נועם ג'ומעה לאשרת בראל ורונן גרשום תוקף המועמד לראשות העיר בבית שאן, איתן טייב, את ראש העיר ז'קי לוי ומאשים אותו שקידם את ג'ומעה כדי לפגוע בו: "ראש העיר פמפם את נועם ג'ומעה כדי לפגוע בי אבל זה לא יעבוד".

אתמול טען ג'ומעה שהוא מנצח בסיבוב ראשון

"ברור שזאת חוצפה אבל זאת זכותו. מי שמבין מבין מי רוצה לעשות למען העיר ולעשות דברים לקדם אותה כי העיר משותקת וגמורה. זאת עיר בדיכאון".

בראיון לירין דורון בתוכנית "מדברים ברדיו" טען טייב כי ג'ומעה מפזר הבטחות ללא כיסוי: "אני וג'ומעה לא מדברים באותה שפה ואין מה להשוות בינינו בכלל. אני בא לעשות דברים למען העיר ואני אעשה את המהפכה. אני לא בא עם סיסמאות שמשקרים את העיר והצעירים ומבטיח להם שמחר יקומו פה משרדי הייטק. יש פה מערכת מובנית של פייסבוק וסקרים שקריים שמופצים בעיר אני מסתובב בשטח ויודע מה התמונה".

|

עוד התייחס לעניין החיבורים בעיר: "הרבה בבית שאן הפיצו את עניין החיבורים אין אחד בעיר שיכול להגיד שהבטחתי לו משהו, אני לא בא למכור את העיר. הבחור הצעיר הזה כבר מציע חברה כלכלית וממלא מקום – זאת לא הפוליטיקה שלי. בפעם הראשונה הולך להיבחר ראש עיר שאין לו הבטחה לשום איש עסקים וגם לרשימה שאני אבנה לא מובטח לו כלום. לא יכול שאתה בא ורוצה להיבחר וכבר מוכר שלל. בחודש הקרוב יחל הגל בעיר והמועמדים הצעירים ישתמשו בבוטים שלא קשורים לפוליטיקה"