טרבלסי: אלך עד הסוף עם התביעה, אגיש קובלנה פלילית נגד קובי וחייליו"

חיים הכט | מדברים ברדיו | 07.02.24

ביום שאחרי הגשת כתב התביעה של רפאל טרבלסי נגד רון קובי על סך מיליון שקלים בגין לשון הרע, אומר טרבלסי לחיים הכט: "אלך עד הסוף"

אתמול כזכור, פרסמנו לראשונה על כך שהפעיל הפוליטי, רפאל טרבלסי, הגיש תביעה נגד המועמד לראשות העיר, רון קובי ובה נטען שקובי פרסם פרסומים מכפישים חלקם נוגעים לפן המיני כל זאת במטרה לפגוע בטרבלסי.

בתוכנית, מדברים ברדיו, התייחס טרבלסי לאירוע: "התביעה הזאת הוגשה כדי לעצור את מכונת הרעל ואת מה שרון קובי עושה בטבריה. יש גבולות שלא חוצים אותם בפוליטיקה. אני מביא את זה עכשיו לקדמת הבמה כדי שהוא יתמודד עם זה. שכל אחד יביא מה שיש לו לבית המשפט ונוכיח איפה האמת נמצאת".

בכתב התביעה נטען: "הנתבע שם לו למטרה לפגוע בכל דרך אפשרית בסיכוי הבחרותו ובקהל בוחריו ותומכיו בבחירות המקומיות הקרובות ולשם כך מפרסם פרסומים כנגד התובע הקשורים למיניות וסטיות מיניות, פרסומי דיבה והטרדות מניות כנגד התובע. הנתבע מנסה בכל דרך אפשרית להלבין את פניו של התובע ולפגוע בו ומשתמש בפרסומיו השונים כנגד התובע במילים: "פדופיל", "מטריד מינית", "ירפינדחבפ", "נדחפינגעניי", "המטרידן הטברייני שפוגע בנערים", "המטרידן של הנוער בטבריה", "סוטה מין" המסתובב בתוך בני נוער בביתי הספר והכל במטרה להשפיל ולבזותו את התובע ברבים במטרה לפגוע בו ובשמו ולבזותו ברבים והכל על-מנת למנוע כניסתו למועצת העיר בבחירות הקרובות למועצות המקומיות".

קרא עוד

התביעה גם מביאה מספר דוגמאות לפרסומים ולפיהם: ביום 22/7/2020 הנתבע פרסם פוסט בפייסבוק ופנה אל התובע לפני עשרות אלפי עוקבו "טרבלסי, אתה רוצה להגיד לציבור הטברייני את דעתך בעניין חוק טיפולי ההמרה".

טרבלסי: "זה לא מסתיים ולא יסתיים ברון קובי, אני אגיש תביעות נגד כל החיילים שלו שמפיצים רעל. יש לי גיבוי להכל והכל יגיע ויונח בפני בית המשפט ואני מצפה מהמשטרה לחקור את זה עוד לפני הבחירות".

האם אתה מתכוון ללכת עד הסוף עם התביעה?

"אני הולך עד הסוף ואגיש גם קובלנה פלילית נגד קובי ויש לי גיבוי לכל הדברים".