פרשת "המיליארד השחור": נזק נגרם לכלי רכב בחצור ועליהם הושאר פתק: "זו רק ההתחלה. משפחת אבו לטיף"

קול רגע
חדר חדשות | 12.02.23

הבוקר התקבלו מספר תלונות על ניפוץ שמשות של כלי רכב שחנו בחניון הבניין בעיר חצור. כוחות שיטור הוזנקו למקום ופתחו בחקירה, במקום נמצאו דפים ועליהם הכיתוב ״זו רק ההתחלה משפחת אבו לטיף״.

כזכור, בשבוע שעבר פשטו כ-700 שוטרים על יעדים של ארגון הפשיעה "אבו לטיף" במסגרת חקירה שחשפה העלמות מס במיליארד שקלים וזכתה לכינוי "המיליארד השחור". בין העצורים ראש המועצה המקומית ראמה, שאוקי אבו לטיף. זאת לאחר ששמו של ארגון "אבו לטיף" נקשר בפעילות עבריינית ענפה בכל אזור צפון הארץ, הארגון פעל בגביית דמי חסות, מעורבות במכרזים ציבורים, השתלטות על עסקים, סחיטה, אירועי אלימות וירי רבים ועל פי החשד קשורים למקרי רצח אכזריים בשנים האחרונות.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא נלחמת מלחמת חורמה בארגון הפשיעה ״אבו לטיף״ ששמם נקשר בפעילות עבריינית ענפה בצפון: גביית דמי חסות, מעורבות במכרזים ציבורים, אירועי ירי ורצח. ולאחרונה נעצרו חברי בארגון וחלק מראשיו, נתפסו כספים ורכוש,  מעצרם של חברי הארגון הוארך בבית המשפט.

מפקד המחוז הצפוני, ניצב שוקי תחאוכה: "הפגיעה של הארגון באזרחים חפים מפשע, היא פעולה שפלה ופחדנית שלא תרפה את ידי משטרת ישראל שתמשיך להיאבק בארגון בכל האמצעים העומדים לרשותה ותוך רתימת כלל זרועות מערכת אכיפת החוק להכרעתו. משטרת ישראל תלווה את האזרחים שנפגעו".

בתוך כך מספר ראשי רשויות בגליל הגיעו בסוף השבוע לביתו של אבו לטיף בראמה להביע בו תמיכה. צפו:

האזינו לראיון של חיים הכט בתוכנית "מדברים ברדיו" עם ג'אבר חמוד, ראש המועצה המקומית סאג'ור ומי שמכהן כיו"ר פורום ראשי רשויות הדרוזים והצ'רקסים