קרב בליכוד בעקבות הניסיון להעביר תיקון חוק שיאפשר לבועז יוסף להתמודד בבחירות

ירין דורון | מדברים רדיו | 03.05.23

בתחילת השבוע פרסמנו שעל שולחן הכנסת מתבשלת הצעה שהכין חבר הכנסת עמית הלוי מהליכוד עליה חתמו כבר עשרה חברי כנסת ולפיה יתוקן חוק הרשויות מה שיאפשר לבועז יוסף להתמודד בבחירות הקרובות על ראשות עיריית טבריה. ההצעה אמורה להיות מוגשת בימים הקרובים בתוך כך מסתמן שבמשרד הפנים ידחו את המלצת וועדת הפנים להאריך את כהונת הוועדה הממונה, בגלל ההערכה שהנושא לא יעבור בג"צ.

היום (ד') ח"כ טלי גוטליב תקפה את החוק שמעוניין להעביר חבר סיעתה, ח"כ עמית הלוי שיאפשר לבועז יוסף להתמודד בבחירות הקרובות ואף שיגרה הודעה בקבוצת הווצאפ של הסיעה:

מי שהודיעה היום (ד') שתתנגד לחוק ואף תקפה אותו היא חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד שאמרה לירין דורון בתוכנית "מדברים ברדיו" : "החוק הזה לא יעבור כי חוק שעלול להראות בחוסר ניקיון כפיים לא יעבור במשמרת שלי, ככה פשוט. אני בטוחה שכולם פועלים בתום לב אבל יש גם עניין של נראות וזה ערך חשוב ואם זה נראה רע זה נראה רע. כמשפטנית אני אומרת תקופת הצינון חשובה ביותר כי אדם שממלא תפקיד שיש לו מנגנון והוא משתמש במנגנון לטובתו. אם משהו מריח מוזר אני אקרא לו בשם וזה לא משנה אם זה קטן ממני או גדול ממני לא מכתיבים לי שום דבר".

להאזנה