קובי אהל: "כשראיתי את הסרטון של הירש בכיתי מהתרגשות, אלון נחטף עם הירש על אותו טנדר"

ירין דורון | מדברים ברדיו | 25.04.24

חמאס פרסם אתמול סרטון תעמולה שבו מופיע החטוף הירש גולדברג פולין שנחטף מהמיגונית כשניסה לברוח ממסיבת הנובה. בסרטון נראה גם אלון אהל שנחטף גם הוא מאותו כשהשניים הועלו על טנדר המחבלים שדהר לעזה.

אביו של אלון, קובי התייחס לפרסום: "אני בוכה כבר מעל חצי שנה מגעגוע לאלון ואתמול שראיתי את הסרטון אז בכיתי אבל מהתרגשות. אלון נחטף עם הירש על אותו טנדר והסרטון הזה רץ כל הזמן מולי של החטיפה ולראות את הירש במצב שלו היום ביחס למצב שלו שהיה בזמן הסרטון זה מדהים. רואים את נגרר לטנדר ומועלה וזה האות חיים שעל בסיסו אנחנו שורדים עד היום. בעקבות הסרטון הזה אנחנו מבינים שהיום זה הזמן של מקבלי ההחלטות של ראש הממשלה והקבינט לעשות. ראינו שהם הצליחו לבנות קואליציה בתקיפה של איראן, הצבא עבד מצוין אבל אני מרגיש שהחטופים נשארו מאחור והם עדיין שם. צריך להביא פתרון לשחרורם".

אתה מרגיש שיש גרירה של האירוע?

"אנחנו אוטוטו 7 חודשים שהחטופים נמצאים שם אז כן. אני היום רוצה לראות תוצאות ואומרים לי שב בשקט אנחנו עושים הכל ואני לא יכול כבר, אי אפשר. אנחנו רואים שהם חיים שם וצריך להוציא אותם כמה שיותר מהר ואני מרגיש היום שצריך לעשות משהו אחר".

שאתה רואה את הירש זה נותן לך תקווה שאם שמרו עליו אולי שמרו גם על אלון?

"אני מאוד מקווה, כל אחד יש לו את הסיפור שלו ומה שהוא עובר וראינו בשחרורים הקודמים שלכל אחד יש את הסיפור שלו. אנחנו מרגישים שאלון חי ואנחנו עושים הכל לשלוח לו אנרגיות ולחזק אותו. אני יודע שאני לא יכול להביא את אלון ואני לא יכול לדעת מה קורה איתו והדבר היחיד שאני יכול לעשות זה לשלוח אנרגיות ולשמור על הבית שלנו".

קרא עוד:

"את ערב פסח עשינו בכיכר עם החטופים והיה את המיזם של עידית של השארת כיסא ריק בבית וקיבלנו המון תמונות ורואים שהציבור איתנו. אנחנו כחברה צריכים היום להשפיע על הקבינט וראש הממשלה כדי שהם יהיו רק על זה ושזה יהיה הדבר הכי חשוב. בכל שאר הדברים אפשר לטפל אבל נושא החטופים אין לנו זמן".

יצרתם קשר עם משפחתו של הירש?

"אנחנו מדברים איתם במהלך כל התקופה, עכשיו לא יצרנו קשר אבל הקשר הוא כי הילדים נחטפו יחד וגילנו שבעבר היו קשרים בין המשפחות שגרו אחד ליד השני בארה"ב, התברר לנו שבני הדודים של הירש ומשפחתה של עידית גרו בית ליד בית".