דרמה: הוסגר המוהל שנמלט לאוקראינה לאחר כתב אישום שהוגש נגדו בגין אונס ביתו

קול רגע
חדר חדשות | 11.05.23

הוסגר המוהל הנאשם באונס ביתו לאחר שנמלט לאומן בעקבות הגשת כתב אישום נגדו. בחודש אפריל 2021 התקבלה תלונה במשטרת ישראל אודות התעללות ופגיעה מינית של הקורבן מצד אביה. שוטרי המחוז הצפוני עצרו את החשוד ובסיום חקירה מאומצת ורגישה שהתנהלה במשך מספר חודשים הוגש כנגד הנאשם מוהל במקצועו כתב אישום חמור. עם סיום חקירתו והגשת כתב האישום כנגדו באמצעות פרקליטות מחוז צפון זומן הנאשם להקראת כתב האישום בבית המשפט, הנאשם לא התייצב ונמלט לאוקראינה. שוטרי משטרת ישראל פתחו בחקירה בשילוב האינטרפול ולפני מספר שבועות לאחר מספר פעולות חקירה אותר הנאשם באוקראינה ונעצר על ידי האינטרפול. הבוקר עם סיום הליך הסגרתו הנאשם הועבר לידי בלשי משטרת מחוז צפון באוקראינה וברגעים אלה עושה דרכו לארץ.

רס"מ אורית תורגמן חוקרת בתחנת עפולה: "מדובר באחד מתיקי החקירה המזעזעים ביותר שחקרתי במשך שירותי במשטרה. נשארתי בקשר רציף עם קורבן האונס גם לאחר שהנאשם נמלט לחול והבטחתי לה שנסגור איתו מעגל והנה זה קורה".

כזכור כתב האישום מייחס למוהל עבירות של אונס כלפי ביתו במשך שנים מאז שהייתה בת שלוש באופן שיטתי וקבוע. כמו כן ביצע במשך שלוש שנים בעבירות מין בבת נוספת. בשני המקרים המעשים הופסקו לאחר שהבנות הגיעו לגיל שבו החלו לקבל מחזור חודשי. את התלונה הגישה אחת הבנות שבמהלך השנים עזבה את בית המשפחה. ב"קול רגע" חשפנו כי למרות שהמוהל הנאשם המשיך בעבודתו  מוכרת הרבנות הראשית שללה ממנו את ההסמכה כבר בשנת 2005.