הצתת העסק למזגנים בחצור: כתבי אישום הוגשו נגד שני חשודים

קול רגע
חדר חדשות | 07.09.23

כתב אישום הוגש נגד שני גברים החשודים בהצתת עסק למכירת מזגנים בחצור הגלילית. מפרטי האירוע עולה כי ב-09/08/23 התקבל דיווח על שריפה בעסק למכירת מזגנים בישוב חצור הגלילית. עם הגעתם של חוקרי הזירה וחוקר שריפות מכב"א עלה החשד כי מדובר בהצתה.

כשבועיים מפתיחת החקירה, ולאחר צפיה בעשרות שעות של תצלומי מצלמות אבטחה ומצלמות ציבוריות, נעצרו שלושה חשודים במעשה, שניים בחשד להצתה ואדם נוסף בחשד לאספקת החומר הדליק. עם התקדמות החקירה התברר כי שני החשודים המרכזיים פנו לחברם והציגו לו מצג שווא שהם תקועים בכביש ללא דלק ובכך גרמו לו להביא להם מיכל בנזין אותו תדלק עבורם בתחנת דלק. את המיכל לקחו השניים ובאמצעותו הציתו את עסק למכירת מזגנים לאחר שצעדו בתוך היישוב לאורך מאות מטרים שהם עוטים מסיכות וכפפות.

הבוקר, עם סיום החקירה, יוגשו לבית משפט המחוזי בנצרת ע"י הפרקליטות כתבי אישום ובקשות מעצר עד תום ההליכים כנגד עלי קיסייה בן 26 תושב חצור ומחמד הייב בן 18 תושב טובא.

מהמשטרה נמסר כי: "המלחמה בפשיעה נמצאת בראש סדרי העדיפות של שוטרי המחוז הצפוני. כוחות רבים פרוסים בשטח באופן גלוי וסמוי לצורך מניעה וגילוי עבירות. אנו רואים בחומרה רבה אירועי אלימות, נמשיך ונשקיע משאבים, כוחות ואמצעים במאבק נגד הפשיעה לטובת ביטחונם האישי של האזרחים".