"נועם היה הילד הנצחי עם הנפש הכי בוגרת שיש"

ירין דורון | מדברים ברדיו | 25.04.24

אתמול הובא למנוחות רב טוראי, נועם הרוש בן 18 תושב עפולה שנהרג בלילה שבין שלישי לרביעי בתאונת דרכים ברחוב חיבת ציון בעיר. הוא פונה מהזירה במצב אנוש ולאחר שהרופאים ניסו להציל את חייו נקבע מותו. הזירה פונו עוד שלושה במצב בינוני וצעיר בן 20 במצב קל.

שחר הרוש, אחיו של נועם ספד לו: "נועם היה אחי קטן, הוא היה קטן ממני כמעט ב-7 שנים, הוא היה ילד מגנט. היו לו חברים בכל הגילאים, כמויות של חברים כל מקום שהוא נכנס הוא מיגנט אנשים. נועם בדיוק התגייס והמפקד שלו הגיע אתמול  אחרי הלוויה לשמוע מה הוא הפסיד ואמרתי לו שאם אני אנסה להסביר את נועם במונחים צבאים אז הוא מסוג החיילים שבבוקר יכנסו למשרד על גלח"צ והמפקד יחשוב להעמיד אותו למשפט – והוא יוצא עם תעודת הצטיינות מהמג"ד. כשספדתי אמרתי שהוא היה הילד הנצחי עם הנפש הכי בוגרת שיש".

ספר על ליל התאונה, איך את שומע על האירוע?

"באותו לילה הלכתי לישון מוקדם כדי לקום ללימודים ובשעה 1 בלילה הייתה לי שיחה בוצאפ ממספר שאני לא מכיר, סיננתי את 2 השיחות הראשונות ובשלישית עניתי כי זה היה נראה לי מוזר. זה היה חבר של נועם שאמר: "אני לא יודע איך להגיד לך את זה אני אגיד את זה בקצרה, הייתה תאונה, נועם באמבולנס בדרך לבית חולים". אני בדרך כלל שומר על קור רוח ושאלתי אותו אם הוא בסדר ומה המצב של נועם הוא אמר שהוא לא יודע כי הוא הגיע אחרי התאונה. חשבתי שלא קרה לו חמור, אולי שבר ברגל או משהו קל אבל כשהגעתי ראיתי חצי מהאנשים שאני מכיר נמצאים בבית החולים. היו שם גם ארבעה חברים נוספים שנפצעו והבנתי שקרה משהו יותר חמור. בהתחלה לא סיפרו לנו כלום אבל כשראיתי שהוא בחדר הלם ושיש שוטרים ששומרים על הדלת הבנתי שהמצב לא פשוט. בשעה 3 בבוקר בישרו לנו, הודיעו לנו אחרונים אחרי שסיימו לטפל בכל הפצועים".

קרא עוד:

"כשנועם היה ילד אני והוא לא כל כך הסתדרנו כי הוא מגיל 11 רצה להיות בן 18 וכשהוא הגיע לגיל 18 זכיתי לטעום מאחי הקטן. התחלתי להרגיש אותו ולצערי היה לי איתו בסך הכל שנה, ראיתי עליו שמחה שלא הייתה על אף אחד אחד ולא זכיתי להנות מזה יותר מידי".