פרידמן מכחיש פרישה מהמירוץ, מקורביו של עטר: "הוא סגור אצלנו ב-100 אחוז"

ירין דורון | 06.06.23

שניר פרידמן מכחיש הצטרפות לדני עטר: "בימים הקרובים אצא לסקר ואחריו אקבל החלטות". מקורבים לדני עטר מסרו לקול רגע: "שניר סגור אצלנו ב100 אחוז".

לאחר הפרסומים על פרישתו של פרידמן מהמרוץ לראשות המועצה בגלבוע והצטרפות למועמד דני עטר, פרידמן מצנן ומתעקש כי ההחלטה לא סופית, וכי הוא מתכוון לבצע סקר מקיף ורק לאחריו לקבל החלטה סופית. פרידמן עצמו נפרד לאחרונה מיועץ התקשורת שלו והקמפיינר, אחיקם משה דוד, ונדמה כי הוא עומד בצומת דרכים. מקורביו של דני עטר מסרו כי שניר פרידמן כבר סגור במאה אחוז אצל דני, ואף הוצע לו תפקיד משמעותי. אם פרידמן יפרוש יוותרו שלושה מועמדים לראשות המועצה בגלבוע: ראש המועצה המכהן עובד נור, ראש המועצה לשעבר, דני עטר והמועמדת הדס שקד.

כזכור, פרידמן ששימש בעבר מנכ"ל החברה הכלכלית וחבר מליאת המועצה, תושב מושב רמת צבי, הכריז לפני כחצי שנה בלבד על מועמדותו כשבמהלך הדרך קיים שיחות פוליטיות ואף גייס את תמיכתו של עיד סלים האיש החזק במוקבליה.

לפני שלושה חודשים חשפנו כי המשטרה סגרה תלונה נגד פרידמן שהוגשה על ידי אחת העובדות בחברה הכלכלית בגלבוע לאחר שזה הגיע באחד מימי השישי למשרדי החברה ביום שאין פעילות במשרדים. פרידמן עורר את חשדה של העובדת שכאמור הגישה כנגדו תלונה.