ג'ומעה: "ז'קי? מזמין כל מי שרוצה לתרום לסייע, העיר יותר חשובה מכל אדם"

חיים הכט | מדברים ברדיו | 28.02.24

ג'ומעה, חולל אתמול את מהפך הדרמטי ביותר שהביס את ראש העיר המכהן, ז'קי לוי והדיח אותו מכס הרשות. לאורך כל הקמפיין מיעט ג'ומעה לדבר ובמהלך המירוץ חיבר אליו את אשרת בראל ורונן גרשום שהסירו מועמדות. לאחר ההצלחה לאחד את השניים לרשימתו התראיין ג'ומעה לתוכנית "מדברים ברדיו" בחודש ספטמבר והבטיח כבר אז: "לא יהיה צורך בסיבוב שני, ננצח בראשון". הבטיח וקיים.

ג'ומעה, בן 44 נולד והתחנך במערכת החינוך בבית שאן, התעצב בבני עקיבא ובצבא שירת בסיירת גולני. על פי ספירת הקולות בקלפיות הוא סיים אתמול עם 50.2 אחוזים מקולות המצביעים, ראש העיר המודח סיים עם 36.2 אחוזים ואיתן טייב עם 13.7 אחוזים בלבד.

ג'ומעה: "אנחנו שמחים מאוד על הניצחון, ז'קי פרסם ברכה בפייסבוק אני מעריך את זה מאוד. אני לא יכול להגיד שאני וז'קי דיברנו יותר מידי בתקופה האחרונה, אני מכבד אותו כראש עיר ומשם נתקדם. יש לנו רצון לאסוף את העיר יחד ולצאת לדרך חדשה".

קרא עוד

על הרגע שבו החליט להיכנס לפוליטיקה סיפר: "הרצון הגיע לפני שלוש שנים, היה רצון להגיע ולעשות למען העיר שאני אוהב, אני מרגיש זכות שיש לי את היכולת להחזיר לה במעט ממה שהיא נתנה לי כילד. לפני 3 שנים הגל הראשון של הקורונה גרם לי להבין שאני רוצה לעשות שינוי בהתנהלות ומשם יצאתי לדרך. החלטנו שאנחנו מקימים תנועה ולא מפלגה, הגיעו אנשים מדהימים שלא הכרתי לפני, אנשים שהלב היה במקום הנכון ורצון לעשות למען בית שאן ולא השארתי להם ברירה חיבקתי אותם חזק אליי. היום יש פה קבוצה שהצליחה לעשות מהפך, לא באנו לנצח אף אחד, באנו לקבל אמון מהציבור והטוב תמיד מנצח".

ניהלת קמפיין חיובי בלי להתלכלך, האם אתה יודע גם לתת מרפקים ולשלוף ציפורניים כדי להשיג למען העיר?

"שאנשים לא יבלבלו בין עמוד שדרה ונחישות לכוחניות, אנחנו רוצים להביא משהו טוב לעיר. נבנה פה דברים כמו שצריך, אם נצליח להביא את הסיפור של בית שאן החוצה הצלחנו. תפקידים? אני עדיין לא מתעסק עם זה ואפשר להשפיע על בית שאן לא רק בתפקידים אלא בעוד דברים שאפשר לעשות בה".

חגיגות במטה הבחירות של ג'ומעה

על שיוכו הפוליטי אמר: "זה שאני ליכודניק זה נכון, אבל אנחנו נפתח קשרים מקצועיים עם כל מפלגה. ז'קי? כל בן אדם שיבוא ויגיד שהוא רוצה את טובת העיר וירצה לרתום ולתרום את הכישרון שלו למען העיר אני מזמין אותו להגיע לסייע. העיר יותר גדולה מכל בן אדם".