דרמה בחצור: מיכאל קבסה ושאול כמיסה התאחדו לקראת הבחירות

חיים הכט | מדברים ברדיו | 07.02.24

דרמה פוליטית בחצור: המועמדים מיכאל קבסה ושאול כמיסה התאחדו. בהודעה שפרסמו השניים מסר תחילה קבסה: "מבקש להודות לכל מי שעמל וטרח על החיבור הזה המון תושבים יקרים שאכפת להם. ב-7.10 עזבנו שאול ואני הכל ויצאנו להילחם. שאול בצפון ואני בדרום, מאז שמרנו על קשר גם ביום הארור ההוא. וגם במהלך הכניסה הקרקעית המלחמה קרבה בינינו וגרמה לנו להבין שעכשיו יותר מאי פעם אחדות היא צו השעה ורק ביחד ננצח.

כמיסה התייחס גם הוא: "אנחנו המעמד כולנו נרגשים אני אומר באופן דיי ברור לכל תושבי חצור קיבלתי החלטה, החלטה שיש בה המון היגיון והבטחת עתיד ולכן החלטנו בחצור לתמוך בקבסה. מאמין ביכולות ובכישורים נתמוך להצלחתו וכפי שנאמר ביחד ובאחדות ננצח".

קרא עוד

כמיסה: "התהליך היה ברור מאיליו אבל כמו בפוליטיקה כל נבחר משתדל לעשות את המהלכים שלו. גילי ברמי שהבין את המשמעות החליט לפני כמה חודשים לוותר ואמר שצריך איחוד כדי לנצח ובזכותו נוצר האיחוד הראשוני. טרם המלחמה בכל הסקרים אני הובלתי בצורה יציבה המלחמה נכפתה עלינו וכולנו התנדבנו לחזית. הבנו שצריכים ללכת באחדות של כולם כדי לנצח, אין פה שנאה ואין התמקדות אישית אלא מהותית של טובת היישוב והאוכלוסייה. יש צורך לרענן את היישוב ברמת ניהול וביצוע. הסרתי את המועמדות בגאווה כדי לתת לדור הצעיר להוביל".