דרמה פוליטית בצפת: שבועיים לבחירות שלום אלבז הסיר מועמדות והודיע על תמיכה בקקון

חדר חדשות | 08.02.24

המערכת הפוליטית בצפת מתחממת לקראת יום הבחירות שיתקיים ב 27.02.24 והיום הגיעה נקודת שיא נוספת במאבק כשהמועמד לראשות העיר שלום אלבז הודיע על הסרת מועמדותו ותמיכה ביוסי קקון.

אלבז כזכור, היה יועצו הקרוב של שוקי אוחנה ובבחירות האחרונות הצהיר כבר בתחילת הדרך על כוונתו להתמודד על ראשות המועצה. בחודשים האחרונים חרף ניסיונות, בין השאר של ציון טויטו (שהיה מועמד גם הוא והסיר מועמדות) להוביל מהלך לאיחוד מחודש עם אוחנה הניסיון כשל ואלבז ברגע האמת החליט לתמוך בקקון ולהתמודד למועצה בלבד.

קרא עוד

המועמד לראשות העיר יוסי קקון: "כדי להביא את התקווה לצפת, אנחנו רוצים שהניצחון יהיה סוחף ושהוא יהיה שייך לכל חלקי הציבור הצפתי. ביחד עם שלום אלבז תהיה לנו הרבה עבודה בכל התחומים, לטובת כל תושבי העיר בלי הבדל לאיזה מגזר הם שייכים. האחדות שהתחלנו לפני כמה חודשים, הגיע היום לשיאה עם הצטרפותו של שלום אלבז לדרך המנצחת. אנחנו צריכים ניצחון גדול כדי להוביל את העיר לעתיד חדש וטוב".

שלום אלבז: "הבחירות הקרובות הוכרעו. בעזרת השם הניצחון של יוסי קקון יהיה סוחף, ומיד נתחיל לעבוד קשה כדי להוציא את העיר ממצבה ולהעלות אותה על דרך המלך. ה-7.10 לימד אותנו שרק באחדות אפשר לנצח ולהגיע להישגים לטובת כולם, לכן החלטתי לשים את כל הדברים האחרים בצד, ולהצטרף לרוח התקווה שמוביל יוסי קקון כדי לשמור יחד איתו על צביונה של צפת ולדאוג לחלוקה שוויונית של המשאבים לציבור הכללי ולכל תושבי צפת, אדאג שכלל הציבור יקבל את מה שמגיע לו".