העימותים | עיריית צפת

קול רגע
העימותים | הבחירות לרשויות המקומיות | 11.02.24

שלושה מועמדים יתמודדו על כס הרשות

לקראת הבחירות | חשוב לדעת (הנתונים על פי משרד הפנים)

מספר בעלי זכות הבחירה יעמוד על 26,086

אחוז ההצבעה בשנת 2018: 68.1 אחוזים

מספר התושבים ברשות: 41,568

ביום הבחירות ייפתחו 43 קלפיות 8 מהן קלפיות נגישות

מספר חברי המועצה: 15 חברים

המאבק הפוליטי | סיכום ביניים

הבחירות לראשות עיריית צפת היו סוערות וכללו תנודות רבות ממש עד הימים האחרונים. מה שהתחיל במאבק שכלל לא מעט מועמדים הלך והצטמצם בחודשים האחרונים, כך יוחאי עזרא שהסיר מועמדות והביע תמיכה באוחנה, ציון טויטו שנקב גם הוא בשמו של אוחנה כמועדף עליו והאחרון שפרש הוא שלום אלבז, שהיה יריב מר של אוחנה ובצעד לא מפתיע הביע תמיכה בקקון.

במהלך החודשים נעשו גם לא מעט ניסיונות לאיחוד שכשלו, רובן בהובלתו של טויטו שרצה לקרא לאיחוד עם אלבז ועזרא ולאחר שפרש הבטיח שיפעל לאיחוד בין אלבז לאוחנה.

ארקדי בארסט היה האחרון שהציב את עצמו לבחירות לראשות העיר, החלטה שהתקבלה כפי שפרסמנו לראשונה, לאור עימות חריף שפרץ בינו לבין ראש העיר אוחנה.

המשדר "העימותים" הזמנו את המועמדים לראשות להגיע לאולפני הרדיו לשיחה לקראת הבחירות אלא ששניים בחרו להתחמק: יוסי קקון וארקדי בארסט. מי שכן הגיע היה ראש העיר שוקי אוחנה, שבראיון לירין דורון וחיים הכט התייחס לסוגיות הבוערות: התחרדות העיר, האוניברסיטה שלא קמה, הסערה סביב מעונות הסטודנטים, המצב הביטחוני בצפון והדרישה להרחקת חיזבאללה מעבר לליטאני. וגם: מה השאלה שבחר אוחנה לשאול את יוסי קקון שלא הופיע לעימות.

פספסתם את השידור – כנסו

להאזנה כנסו:

לכל הסיפורים החמים: היכנסו לעמוד העירייה באתר רדיו קול רגע: עיריית צפת