מליחי על הודעת האבל שפורסמה עם שמו: "מעשה נבזי"

ירין דורון | מדברים ברדיו | 29.01.24

הודעת פייק הועברה השבוע למאות תושבי עפולה המבשרת על מותו של שלמה מליחי, להודעה צורפה גם תמונה של מודעת אבל בשם המשפחה. בעקבות האירוע הגיש מליחי תלונה במשטרה.  

שלמה מליחי התייחס לאירוע: "אני לא מאחל לאף אחד לקבל הודעה עם מועדות אבל על שמו, הייתה דממת אלחוט בטלפון כי אנשים פחדו להתקשר. נעשה פה מהלך מלוכלך, מעשה נבזי, המשפחה שלי טולטלה. התקשרתי מהר לאשתי ולילדים כדי להרגיע אותם. גם השלטי בחירות שלי שהושחרו והושחתו אלה אירועים שעדיין מתרחשים וזה לא נפסק. זה קרה גם בבחירות הקודמות שספגתי השפלות וזה עשה את ההפך ורק חיזק. אבל יש קווים אדומים שלא חוצים וזה קו אדום, זה דבר בזוי אסור להגיע למצבים כאלה. אמרו לי כולם אם זה מגיע לרמה כזאת כנראה שאני מאוד מפריע למתמודדים האחרים, אני לא יכול להצהיר ולהצביע על מישהו, הוגשה תלונה במשטרה. אני מבין שיש לחץ ואנשים מבינים שבסיבוב שני רק אני יכול לנצח את אלקבץ".

קרא עוד

אנשים אומרים שזה מעשה ידוע שלך

"שמישהו טוען דבר כזה תחשוב על מי הם מנסים להגן, על ראש הגנב בוער הכובע. אנשים חושבים שתושבים טיפשים ומספרים להם סיפורים אבל הם לא קונים את זה. אני קורא לכולם להפסיק את ההתנהלות שהייתה עד ה-6.10, להפסיק עם הבוטים ולהניח הכל בצד. יש לנו מספיק אויבים ואנחנו לא צריכים לעשות דברים כאלה בנינו, לציבור שלנו בעפולה מגיע יותר".

ממטה מליחי והליכוד נמסר: "נחצה קו אדום. גם בבחירות המלוכלכות אליהן אנו רגילים בעיר עפולה, "להודיע" על מותו של אדם בניסיון לצמצם את כמות תומכיו זו דרך רעה, לא אנושית וטיפשית שרק תחזק אותנו יותר. עוד יותר כואב לדעת שהודעה זו נשלחה ביום בו מדינת ישראל קוברת חללים רבים. אירוע זה רק ממחיש כמה חשוב לשנות את המציאות הפוליטית בעפולה ולנקות אותה מטעויות העבר. לתושבי עפולה מגיע פוליטיקה טובה יותר".